HelpCenter

När mobilsurf är slut

När Ni varnas i SMS eller helt enkelt inte har surf kvar, loggar ni in i Telekompaniet appen med era personliga uppgifter och kan där beställa en s.k. top-up på 1Gb, alternativt kontakta Telekompaniet Kundtjänst på 08-58777000 under kontorstid 08-17 eller maila (support@telekompaniet.se) så kan vi lägga på den.

Vi tillhandahåller mobildata i lite olika storlekar och funktion. 1, 5, 10 och 50Gb. Antingen i samband med ett vanligt mobilabonnemang, vilket är det vanliga, men även som rena surfabonnemang för Routrar eller surfplattor. Mer om priser och funktion finns att söka under artiklarna i bloggen där de fortlöpande uppdateras.

TIPS!

På de ställen där vi mestadels rör oss, jobbet, hemmet m.m. så är det bäst att logga in på lokalt Wifi med automatisk inloggning så fort vi är där, det spar många gigabyte över tiden.

Har du fler frågor? Skicka en förfrågan

0 Kommentarer

logga in för att lämna en kommentar.