HelpCenter

VANLIGA FRÅGOR OM Panasonic TELEFONVÄXLAR

Många inställningar i er växel kan ni ändra själva. Ibland skiljer sig sätter beroende på vilken växel ni har. Kontakta kundtjänst om ni är osäkra. Här kommer de vanligaste frågorna vi får av våra kunder samt kortfattat de svar vi gett dem.

Hur vidarekopplar jag min fasta telefon till mobilen?

Aktivera: Lyft luren, Slå *710 2 0 mobilnummer # Avaktivera : Lyft luren, Slå * 710 0

Hur kopplar jag samtal från en analog telefon eller mobil till en kollega?

*anknytning, lägg på för att flytta över samtalet. Innan eller efter mottagaren svarat. Ex. *214 lägg på.

Hur vidarekopplar jag växeln till extern svarsservice ex. Kalix24?

Avaktivera: Lyft luren, Slå 714 0 + gruppnummer Aktivera: Lyft luren, Slå *714 1 gruppnummer #

Knapplåset på min dect är aktiverat hur får jag bort det?

Håll in joysticken i 2 sekunder

Hur ändrar vi våra meddelanden ex. telefonsvararen när vi har stängt?

Lyft luren, Slå *361 + röstbrevlådans nummer. För att lyssna Lyft luren, Slå *362

Hur gör vi för att spela in samtal? Kontakta Telekompaniets säljavdelning

Vi stänger tidigare idag, hur nattkopplar vi växeln? Lyft luren, slå * 780 1 Återgå; Lyft luren, slå * 780 0

Vi vill se vem som ringer istället för vilken avdelning de ringt på, hur gör vi?

Tryck på knappen under displayen som heter info.

Vissa saker gör ni enkelt själva, vissa saker är inte lika enkla och för att vara säker på att det blir rätt rekommenderar vi att ni kontaktar oss. Det kan också vara olika svar beroende på vilken telefonväxel ni har. Här följer några exempel på frågor där ni bör kontakta oss.

  • Hur får jag ett headset att fungera till telefonen?
  • Hur ändrar jag växeln till sommar-/vintertid?
  • Hur byter vi namn i telefonens display?
  • Vi vill att en till person skall vara med i gruppen som svarar på inkommande samtal!
Har du fler frågor? Skicka en förfrågan

0 Kommentarer

logga in för att lämna en kommentar.